Kohaletoimetamine & tagastamine

KOHALETOIMETAMINE

Üle 30 € tellimustele on kohaletoimetamine Eestis, Lätis, Leedus ja Soomes pakiautomaati tasuta.

NB! Meie ladu komplekteerib Teie tellimuse esimesel võimalusel ja annab paki postiteenuse pakkujale üle hiljemalt 2-3 tööpäeva jooksul. Edasine kohalejõudmise aeg sõltub postiteenuse pakkujast, mis on märgitud allpool tabelis.

Allahindlusperioodil võib tarneaeg olla tavapärasest pikem. Vabandame.

Tellides tooteid meie e-poest, on Teil võimalik valida järgmiste kohaletoimetamise viiside vahel:

Riik Tarneviis Hind Tarneaeg Tagastused
Eesti       Click&Collect - Baltika esinduskauplused* TASUTA 5-7 tööpäeva Ostu hetkel valitud kauplusesse tasuta
Omniva pakiautomaat 2.50 € 1-3 tööpäeva Omniva pakiautomaati 14 päeva jooksul tasuta**
SmartPOSTi pakiautomaat  2.69 € 1-3 tööpäeva SmartPOSTi pakiautomaati 14 päeva jooksul tasuta**
Standardpakk 3.95 € 1-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Omniva kuller 4.95 € 1-3 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
       
DPD kuller 4.70 € 1-3 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Läti      Click&Collect  TASUTA 5-7 tööpäeva Click&Collect kauplusesse tasuta
Omniva pakiautomaat 5.50 € 2-5 tööpäeva Omniva pakiautomaati 14 päeva jooksul tasuta**
Standardpakk 13.95 € 3-5 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Omniva kuller 10.95 € 2-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
DPD Pickup punkt/DPD Automaat 6.60 € 2-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
DPD kuller 8.10 € 2-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Leedu     Click&Collect  TASUTA 5-7 tööpäeva Click&Collect kauplusesse tasuta
Omniva pakiautomaat 6.00 € 2-5 tööpäeva Omniva pakiautomaati 14 päeva jooksul tasuta**
Standardpakk 13.95 € 3-5 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Omniva kuller 10.95 € 2-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
DPD Pickup punkt 6.40 € 2-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
DPD kuller 9.10 € 2-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Soome   Click&Collect  TASUTA 7-13 tööpäeva Click&Collect kauplusesse tasuta
Itella SmartPosti pakiautomaat TASUTA 3-5 tööpäeva Pakiautomaati 14 päeva jooksul tasuta
Standardpakk 16.95 € 1-2 nädalat Postkontorist kliendi kulul
DPD kuller 3.99 € 2-4 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Rootsi, Poola  Standardpakk 16.95 € 1-2 nädalat Postkontorist kliendi kulul
DPD kuller 13.50 € 3-5 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Austria, Belgia, Tsehhi, Taani, Prantsusmaa, Saksamaa, Luksemburg, Holland, Slovakkia  Standardpakk 16.95 € 1-2 nädalat Postkontorist kliendi kulul
DPD kuller 19.20 € 5-8 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Suurbritannia, Ungari, Itaalia, Sloveenia, Bulgaaria, Rumeenia, Iirimaa, Portugal, Hispaania, Kreeka  Standardpakk 16.95 € 1-2 nädalat Postkontorist kliendi kulul
DPD kuller 25.20 € 6-8 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Ülejäänud Euroopa Liit Standardpakk 16.95 € 1-2 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Ukraina Standardpakk 18.95 € 1,5-2 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Valgevene Standardpakk 16.95 € 1,5-2 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Venemaa  Standardpakk 21.95 € 1,5-4 nädalat Postkontorist kliendi kulul
EMS kuller 40 € 6-15 tööpäeva Postkontorist kliendi kulul
Ameerika Ühendriigid Standardpakk 21.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Kanada  Standardpakk 24.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Norra Standardpakk 30.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Šveits Standardpakk 29.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Austraalia Standardpakk 25.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Hiina rahvavabariik Standardpakk 27.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Türgi Standardpakk 19.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Kasahstan Standardpakk 23.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Moldova Standardpakk 21.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Iisrael Standardpakk 20.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Serbia Standardpakk 22.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul
Jaapan Standardpakk 20.95 € 2-3 nädalat Postkontorist kliendi kulul

*Pakke on võimalik tellida järgmistesse Baltika Click&Collect kauplustesse:

Jõhvis –  Jõhvi Pargi Keskus / Puru tee 1, Jõhvi, 41534
Narvas – Monton Astri Keskus / Tallinna mnt. 41, Narva, 20605
Pärnus – Pärnu Keskus / Aida 7, Pärnu, 80010
Tartus – Monton Tartu Kaubamaja / Riia 1, Tartu, 51013
Tartus - Monton Tartu Lõunakeskus / Ringtee 75 , Tartu, 50501
Tallinnas - Ivo Nikkolo vanalinna kaupluses/ Suur - Karja 14
Tallinnas – Monton Rocca al Mare Keskus / Paldiski mnt. 102 ,Tallinn, 13522
Tallinnas - Monton Lasnamäe Centrum / Mustakivi tee 13, Tallinn, 13912 
Tallinnas – Monton Ülemiste Keskus / Suur-Sõjamäe 4 , Tallinn, 11415
Tallinnas - Monton Kristiine Keskus / Endla 45, Tallinn, 10615
Tallinnas - Vérenni T1 Kaubanduskeskus/ Peterburi tee 2h, Tallinn
Viljandis - Monton Viljandi Centrum / Tallinna 24, Viljandi, Eesti
Soomes - Monton/AndMorefashion Iso Omena / Piispansilta 11, Espoo, Soome

Kahjuks ei ole võimalik väljastada jälgimisnumbrit kui olete kasutanud kohaletoimetamise viisina Baltika kauplust. Saadame Teie e-mailile teavituse, kui tellimus on kauplusesse jõudnud. Paki kättesaamiseks palume kaasa võtta tellimuskinnituse number ning kehtiv isikut tõendav dokument. Juhime tähelepanu, et pakile tuleb kauplusesse järgi minna 14 päeva jooksul peale e-mailile kinnituse saamist. Kui pakile õigeaegselt mitte järgi minna, siis tagastatakse see Baltika AS kesklattu, kus vormistatakse tagastus.

**Ühe tellimuse teistkordsel tagastamisel tasuta tagastuskoodi ei saadeta ja tagastuskulud tuleb tasuda kliendil. 14 päeva tasuta tagastusperioodi möödumisel tuleb pakk tagastada postkontorist ja tagastuskulud tasub klient.

TOLLI & IMPORDIMAKSUD

Kauba saatmisel võivad lisanduda mitmesugused tolli- ja impordimaksud, mis tuleb tasuda paki sihtriiki saabumisel. Need maksud tasub paki kättesaaja. Kuna maksu- ja tollipoliitika võib eri riikides suuresti varieeruda, siis soovitame teil täiendava informatsiooni saamiseks pöörduda kohaliku tolli- või maksuameti esinduse poole.

Riik Tollimaksuvaba miinimum saadetise kohta Kommentaar
  EUR Originaalvaluuta   
Hong Kong 700 4 000 HKD Ainult deklareerimine
Austraalia 670 1 000 AUD  
Venemaa 1000   Isiku kohta kuus
Kasahstan 1000   Isiku kohta kuus
Ukraina 150    
Uus-Meremaa 245 400 NZD  
Singapur 240 400 SGD  
UAE 200 1000 AED  
USA 153 200 USD  
Valgevene 120    
India 120 10 000 INR  
Korea 100 150 000 KRW  
Jaapan 77 10 000 JPY  
Hiina 62 500 CNY  
Iisrael   50 USD  
Šveits 50..81 62 CHF Sõltub toote käibemaksumäärast
Norra 22 200 NOK  
Kanada 14 20 CAD  

KUIDAS TAGASTADA

Tagastused palume saata aadressile:

BALTIKA AS
Osmussaare 3
13811 Tallinn, Eesti

Toote tagastamine ja/või vahetamine

E-poest ostetud tooteid on võimalik tagastada või vahetada 14 päeva jooksul (registreeritud klientidel on õigus tooteid tagastada 30 päeva jooksul) alates toote kättesaamisest. Kui tellitud toote suurus ei sobi, saab selle ümber vahetada sama toote teise suuruse vastu. Kui meil ei ole võimalik leida vahetamiseks tagastatud tootele soovitud suurust, teavitame Teid sellest e-maili teel. Juhul, kui soovite toote vahetamist või asendamist, peate täitma saadetise ja arvega kaasas oleva tagastuslehe. Tagastuslehele märkige vahetamisele, asendamisele või parandamisele kuuluvad tooted ning vahetuse puhul soovitud uus suurus.

Tagastamisele kuuluva eseme seisukorra halvenemisel vastutab Klient asja kasutamisest tingitud väärtuse vähenemise eest üksnes juhul, kui ta on eset kasutanud muul viisil, kui on vaja asja olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks. Et veenduda eseme olemuses, omadustes ja toimimises, peaks Klient käsitsema ja kasutama asja üksnes nii, nagu tal lubataks seda tavapäraselt poes teha. Hügieenilistel kaalutlustel ei kohaldata taganemisõigust suletud pakendist välja võetud pesutoodetele ja päevitusriietele.

Kuni paki vastuvõtmiseni ei saa AS Baltika toodete eest vastutust võtta, seetõttu soovitame alles hoida postitamisel saadav dokument hilisemaks postitamise tõestamiseks ning postiviisina palume võimalusel valida tähitud post. Toote tagastamine ja/või vahetamine on tasuta, v.a. tagastamise transpordikulud, mis on kliendi kanda. Erandina kannab tagastamiskulud Baltika AS kui pakk oli tellitud Itella SmartPOSTiga või Omniva pakiautomaati Eestis, kuhu saab tagastada 14 päeva jooksul pärast SMS-teavituse saamist, kasutades sama SmartPosti uksekoodi, mida paki kättesaamisel või Omniva SMS-iga saadetud tagastuskoodi.

Vale või defektse toote tagastamine

Palun teavitage meid koheselt, kui toode ei vasta e-poes kuvatud pildile või on defektne, kuid mitte hiljem kui 2 kuu jooksul mittevastavusest või defektsusest teada saamisest, e-posti aadressil info@andmorefashion.com või kirjalikult AS Baltika aadressile Veerenni 24, 10135 Tallinn. Pretensioonis palume ära märkida oma kontaktandmed, ostu sooritamise kuupäev, toote puuduse kirjeldus ning esitatav nõude. Lugege täiendavalt pretensiooni esitamisest kasutustingimustest.

Vale või defektse toote korral palun täitke saadetise ja arvega kaasas olev tagastusleht. Baltika AS  tagastab Teile nii toote eest tasutud summa lähetamiskulud, sh tagastuse postitamisel tekkinud kulud. Selleks palume teil alles hoida postitamisel saadav dokument ja saata see e-posti aadressil info@andmorefashion.com koos tellimuse numbriga. 

Lepingust taganemise õigus ja taganemisavaldus

Teil on õigus põhjust avaldamata lepingust taganeda 14 kalendripäeva jooksul (registreeritud klientidel on õigus lepingust taganeda 30 päeva jooksul) alates tehingu vormistamisest. Tehingust taganemiseks täida taganemisavaldus siin. Tehingust taganemine on tasuta, v.a. tagastamiskulud, mis on kliendi kanda. Erandina kannab tagastamiskulud Baltika AS kui pakk oli tellitud Itella SmartPOSTiga, Omniva pakiautomaati või Click&Collect kauplusesse. Lugege tehingust taganemisest kasutustingimustest.

RAHA TAGASTAMINE

Tagastatud kauba eest tagastab Baltika AS teile toodete eest tasutud summa hiljemalt 14  päeva jooksul meile taganemisavalduse jõudmisest. Baltika AS-l on õigus tasutud summade tagastamisega viivitada seni, kuni olete toote tagastanud või esitanud tõendi toote tagastamiseks üle andmise kohta postiasutusele. Raha tagastame samale arvelduskontole, millelt toimus laekumine.

Vaidluste lahendamine

Kui Ostjal on Veebipoe osas pretensioone, tuleb need saata e-posti aadressile info@monton.eu või helistada telefonil +372 6302 888. Kui Ostja ja Veebipood ei suuda lahenda vaidlust kokkuleppe teel, siis on Ostjal võimalik pöörduda Tarbijavaidluste komisjoni poole (www.komisjon.ee) ning üleeuroopaliselt Euroopa Liidu veebipõhisevaidluste lahendamise Online Dispute Resolution keskonda aadressil http://ec.europa.eu/consumers/odr/. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Veebipoe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Kasutustingimused on võimalik alla laadida SIIT.

.

Kasutustingimused on võimalik alla laadida SIIT.